Δήμος Ελευσίνας : Εξυπηρέτηση των Πολιτών ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ κατόπιν ραντεβού

Στο πλαίσιο των νέων μέτρων που ισχύουν από το Σάββατο24 Οκτωβρίου 2020 και σύμφωνα με το ΦΕΚ 4709/Β/23-10-2020 ο Δήμος Ελευσίνας υπενθυμίζει ότι βάσει των υγειονομικών πρωτοκόλλων, η εξυπηρέτηση των πολιτών γίνεται με προτεραιότητα σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού.

Οι τηλεφωνικοί αριθμοί, που είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΙ για τις συναλλαγές με τις υπηρεσίες του Δήμου :

Δημοτική Ενότητα Ελευσίνας:

  1. Τηλεφωνικό Κέντρο: 210-5537252.
  2. Δημοτολόγιο – Ληξιαρχείο: 210-5537230-280-263, 210-5537251-283.
  3. Θέματα Προσωπικού: 210-5537217-240-281.
  4. Ταμείο Δήμου: 210-5537260-285-250.
  5. Έσοδα (βεβαιώσεις ΤΑΠ, κ.λ.π.): 210-5537243-241-245.
  6. Τεχνική Υπηρεσία: 210-5537205-203-221-224-201.
  7. Κοινωνική Υπηρεσία: 213-1601430.
  8. Πολεοδομία: 213-1601115-177.
  9. Υπηρεσία Καθαριότητας: 210-5548885, 210-5541359.
  10. Υπηρεσία Πρασίνου: 210-5541359.
  11. Δημοτικό Κοιμητήριο: 210-5546072
  12. Δημοτική Αστυνομία: 213-2140407.
  13. ΚΕΠ Ελευσίνας: 213-2006809-05.

Δημοτική Ενότητα Μαγούλας:

  1. Τηλεφωνικό Κέντρο: 213-2140410-412.
  2. Ληξιαρχείο; 213-2140422-424.
  3. ΚΕΠ Μαγούλας: 213-2140425.

Κανένα από τα προληπτικά μέτρα που παίρνει η Πολιτεία και η Αυτοδιοίκηση δεν μπορεί να αποδώσει, αν οι πολίτες δεν προσέχουν οι ίδιοι τον εαυτό τους και τους οικείους τους και αν οι πολίτες δεν τηρούν τα μέτρα που λαμβάνονται.

Στην προσπάθεια αυτή, η τήρηση όλων των κανόνων, η πρόληψη και η υπεύθυνη στάση του κάθε ενός από εμάς, θα έχει καταλυτική σημασία, για τον περιορισμό της πανδημίας.

Διαβάστε επίσης