Δήμος Ελευσίνας : MyKEPlive για άμεση διεκπεραίωση αιτημάτων στον Δήμο

Ο Δήμος Ελευσίνας ανταποκρινόμενος στις σύγχρονες απαιτήσεις και τις νέες ανάγκες, εντάχθηκε στο πρόγραμμα «myKEPlive» του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Μέσα από το πρόγραμμα αυτό, οι πολίτες θα μπορούν να εξυπηρετούνται από τους υπαλλήλους του ΚΕΠ, μέσω βιντεοκλήσης σε διαδικασίες υψηλής ζήτησης όπως:

  • Πληροφόρηση – αίτηση
  • Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις
  • Εξυπηρέτηση πολιτών με Αναπηρία
  • Εξυπηρέτηση από το Δήμο που ανήκουν

Πρόκειται για μια σύγχρονη πλατφόρμα άμεσης εξυπηρέτησης του πολίτη μέσα από βιντεοκλήση όπου με ηλεκτρονικό ραντεβού ο υπάλληλος του ΚΕΠ, θα δώσει άμεση απάντηση στο αίτημα που διατυπώνεται.

Απλώς συνδεθείτε με τους κωδικούς taxisnet στο www.gov.gr , επιλέξτε «Πολίτης και Καθημερινότητα», συνεχίστε με την επιλογή «Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση» και μπείτε στο myKEPlive!

Στόχος της Δημοτικής Αρχής Ελευσίνας αποτελεί η αναβάθμιση των υπηρεσιών του Δήμου για την άμεση και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πολιτών.

Διαβάστε επίσης